Saker vi handlat idag

Vi var ju som jag sa iväg och handlade idag så tänkte berätta vad vi har köpt, nästan allt är julsaker, men det är bara kul. Jag älskar julen och jag längtar så galet tills jag får börja julpynta!

En plastgran (jag trodde aldrig jag skulle överge den riktiga granen, men fan jag vill ju ha en fin gran, inte en sne och gles, haha)
Massa röda julgranskulor
Julstjärna (att ha i granen)
Silverglitter till granen
Röda ljus
Glögg (som jag absolut inte får dricka fören 1 december)
Julklappspapper
Paketsnören
Paketetiketter
Adventsljusstake
Julgransljus
En köttkniv
Knivslipare
Present till Benjamins 2års dag
Diskborstar

Sjukt mycket saker ser jag att det blev nu, men ja så kan det vara, I LOVE IT!
Nej nu ska jag ta en dusch och fundera ut vad jag ska hinna med i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0