Sliten brutta, ja tack!

Det kommer verkligen inte bli mycket bloggande nu när jag jobbar känner jag, iaf inte i början. När jag väl kommer hem vill jag bara slänga mig på soffan och ta det lugnt eller fixa med lite saker så jag hinner umgås med Johan innan det är dags att sova..

Idag fick vi iaf ringa våra första kunder, eller okej vi har ringt nästan hela dagen, ringde typ 35 samtal idag och fick iaf två kunder var ganska intresserade så jag ska ringa dom igen och tjata lite, sen var det flera som jag inte fick tag på så jag ska ringa dom i morgon typ.. Ska sätta mig och läsa igenom anställningsbeviset nu för i morgon ska vi skriva på det, ruligt!

Nu hoppas jag maten är klar snart och sen ska jag försöka att bara ta det lugnt ikväll, måste lära mig slappna av och varva ner efter sånna här dagar med full fart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0