Slut för idag, tack för idag, vi ses igen i morgon, tack och adjö!

Sådär, nu har jag hunnit hem och så har jag hunnit prata med Anna en sväng..
Började ju dagen med bad på lasarettet med en elev, sjukt varmt vatten! Sen åkte vi buss till skolan och åt lunch med dom andra. Efter vilan gick vi till Scheele skolan där det var syslöjd och efter den lämnade jag en elev på bussen, pratade med en av tjejerna från igår och sen gick jag och den sista eleven tillbaka till skolan där jag lämnade honom till fritte och hämtade mina saker så jag kunde gå hem. Har haft sjukt roligt idag också måste jag säga!

Förresten, min förkylning är fortfarande helt kaos, trots att jag lever på hostmedicin slutar jag inte hosta och idag har jag snorat och varit täppt konstant! Så jävla drygt! Hoppas det blir bättre under helgen så jag kan jobba ordentligt på måndag!

Nu ska jag gå och snyta mig, ta näsdroppar, äta frukt och sen invänta kvällen så jag får sova, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0