Toppendag

Jag har haft fullt upp och en jätte bra dag! Åkte som sagt ut till Johans föräldrar och fikade och så fick jag en bakbok av Johans mormor där det var massa olika kladdkakor (hon vet ju att jag gillar att baka) och så fick Johan en fin prydnadstomte. Efter att vi hade varit där åkte vi hem och fortsatte att fixa med min dator som vi har ominstalerat totalt eftersom den var så konstig, men nu börjar det snart bli klart tror jag..
     Har nyss ätit bakpotatis, fläskfile, sallad och romsås så nu är vi mätta och belåtna här, ska lägga mig i badet en stund och köra en inpackning och lite sånt sen blir det antingen tv spel och massa gott att äta eller tv mys och massa gott att äta ikväll, måste ladda upp inför ännu en jobbvecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0