2maj 2009 och 2 november 2010

Idag har Johan och jag varit tillsammans i 1,5år och om exakt 7 dagar har Johan och jag bott 6 månader i lägenheten, det är helt galet vad fort tiden går! 
  
Johan och jag ska fira lite genom att laga en mysig trerätters ikväll. Till förrätt blir det en toast skagen, till varmrätt kött, klyftpotatis, rödvinsås och sallad såklart och till efterrätt blir det hallonmouse, tror det kommer bli så sjukt gott!




Jag är så glad att jag har dig hjärtat, att jag har någon som alltid ställer upp och finns där för mig, att ha någon som delar min dåliga humor och står ut med alla mina knasigheter. Du är mitt allt Johan!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jeanine <33

Ntah <3 härligt! Du e så söt!

2010-11-03 @ 14:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0