Utmaning dag nr 18

"Planer / drömmar / mål du har"

Herre gud jag skulle kunna skriva en hel bok om alla planer, drömmar och mål jag har med mitt liv. Men med ett ord kan jag beskriva allt med och det är Lycka. Allt jag vill med mitt liv är att vara lycklig och lycka är inte ett slutgiltigt mål utan det är ett känsloläge. Därför bestämmer man själv när man är lycklig och det är inte en bestående sak, ena dagen är man det och nästa kanske man är lite mindre lycklig. Mina planer, mina drömmar och mitt mål med mitt liv är att leva det till fullo och vara lycklig så mycket det bara går! Jag ska ha ett jobb jag gillar, skaffa en underbar familj och bara vara lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0