Utmaning dag nr 4

"En vana som du önskar att du inte har"

Jag har faktiskt ganska många dåliga vanor men den senaste och mest irreterande är att så fort jag sitter och tittar på tv, ligger och funderar eller bara kopplar bort omvärlden så sitter jag och drar i hårstråna i ögonbrynen och ögonfransarna och vilken vettig människa som helst inser ju att det inte fungerar att göra så, då lossnar ju håren. Men nej jag sitter och drar och drar och vipps så har jag helt plötsligt ett ögonbryn med nästan inga hårstrån, haha och ja det låter faktiskt helt sjukt men nu har det gått så långt att Johan alltid måste säga till mig eller rycka tag i min hand för att jag inte märker att jag gör det själv och jag måste ju sluta. Haha jag ser framför mig hur jag blir som hon tjejen i filmen 100 girls eller vad den heter, hon som har ryckt bort hela sina ögonbryn, jag menar hur snyggt är det!? Nej, det är verkligen en ovana jag måste sluta med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0