Utmaning dag nr 6

"Favorit superhjälten och varför"



Det är helt klart min mormor. Hon har ett underbart liv med en man som hon alltid har hållit ihop med och barn, barnbarn och barnbarns barn som älskar henne så mycket man kan älska någon! Hon är en sån som tar hand om alla och gör att alla känner sig välkommna och jag vet faktiskt ingen som är så älskad och omtyckt av precis alla i sin omgivning.
     Även om mormor börjar bli äldre och äldre håller hon fortfarande igång med det ena och det andra, som vävning för alla tanter i byn osv..

När jag var liten gjorde hon alltid egen sås just till mig bara för att jag gillade den så mycket, jag har faktiskt i princip växt upp hemma hos mormor och morfar eftersom jag inte gick på dagis utan var där om jag inte kunde vara hemma med pappa. 
 
Min mormor är verkligen bäst! Och god mat lagar hon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0