Utmaning dag nr 9

"Något du är stolt över de senaste dagarna"

Jag är stolt över (och jag vet att det här låter sjukt töntigt) att jag har sagt nej till att festa i helgen eftersom jag är sjuk. Jag är en sån som alltid vill festa och gör det även om jag är sjuk och har gjort i allt för många månader. Och det har nu gjort så att mitt imunförsvar är riktigt dåligt och jag hela tiden blir sjuk och har svårt för att bli frisk, för det mesta byter mina sjukdommar ut varandra. Men nu har jag bestämt mig för att inte festa fören jag är ordentligt frisk, för kul om jag skulle få ett jobb nu och jag är såhär förkyld, det skulle inte gå.

Så nej, ingen fest för mig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ganska oschyst dock att alltid vara på och plötsligt inte vara det - just på min 20årsdag ;) de ska ja komma ihåg!

2010-11-12 @ 20:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0