Utmaning dag nr 11 och 12

"En annan bild på dig och dina vänner"
- En spårad kväll som slutade i en brottningsmatch på golvet mellan mig, Jossan och Linda, haha





"Varför började du att blogga?"

Jag älskar att skriva och berätta vad jag gör eller skriva vad jag tycker om olika saker. På bilddagboken funkade det ganska bra i början men där ville man inte skriva längre texter så i flera månader läste jag olika bloggar och tänkte på att skaffa en egen men trodde att jag skulle tröttna så fort och då kändes det onödigt. Men till slut tog jag tag i det och ja så har det bara rullat på. Jag tycker det är jätte roligt att skriva och älskar att se att folk läser det jag skriver, jag hoppas att när jag blir äldre ska jag komma ihåg den här bloggen så jag kan gå in och läsa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0