Valet och kvalet

Säger man så? Valet och kvalet? Jag är i valet och kvalet med..? Äsch jag säger iaf så nu!
Ringde precis till chefen för sär och träningsskolorna och berättade att jag har fått ett annat jobb så dom måste ta bort mig från vikarielistan. Sen berättade jag idag på jobbet att jag inte kommer fortsätta och dom blev verkligen besvikna och sa att dom hade hoppats att jag inte skulle få jobbet för dom ville att jag skulle vara kvar där. Usch det känns så dåligt att sluta där när jag äntligen har hamnat på ett jobb som jag alltid har velat ha, i flera år har jag kämpat för att få ett jobb precis som det här och nu efter tre dagar måste jag sluta.. MEN jag tror även det nya jobbet kommer vara kul och jag hoppas verkligen att jag kommer trivas, och skulle jag i värsta fall inte gilla det så är jag välkommen tillbaka till träningsskolan. Men allt handlar ju om pengar just nu, jag måste ju prioritera ett heltidsjobb framför en osäker vikarietjänst, men det är verkligen tråkigt, jag önskar att jag kunde göra båda sakerna!

Nej jag får sluta i morgon och känna att jag har gjort bra ifrån mig, ha bra minnen därifrån och veta att jag är välkommen tillbaka och sen på måndag ska jag börja mitt nya jobb, ge mig in i alla utmaningar jag kan och verkligen ha as roligt! Ska bli sjukt jävla rik där också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0