1 oktober 2010

Here guuud!! Idag är det den 1 oktober, tiden går så galet fort och om bara några dagar fyller jag år!

Nu har jag tvättat sen kl sju i morse och strax ska jag kila ner och hämta all, förhoppningsvis torr tvätt. Fast jag lyckades faktiskt sova lite mellan maskinerna och det är ju alltid ett plus! Ska testa att göra egen marinad till köttet till ikväll strax också och sen se om jag hinner vika tvätten för sen vid elva taget ska Anna och jag ut och springa, kan bli skönt.. Efter det är det bara att dra hem och äta lunch och duscha och sen vet jag inte vad som händer, om jag inte kommer på något annat så blir det nog att baka lite mer, har två sorters kakor kvar och tårtorna såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0