21 oktober 2010

Gick upp vid halv nio idag och nu har jag nyss ätit frukost, ska snart fixa mig och sen börjar dagen. Först blir det ett möte om ett alternativt vikariejobb, sen ska jag iväg och titta på lite julprydnader och sen halv två är det något möte på af och efter det har jag massa saker jag behöver fixa här hemma. Får se om jag ska dra till ett ställe på stan också och lämna mitt cv kaske när jag ändå är igång.. Sen ikväll ville Linda att jag skulle komma till henne och hjälpa henne att bleka håret och dricka lite vin, men får se om jag orkar och hinner eller om jag stannar hemma och har lite spa kväll ist..
     Nej nu ska jag börja fixa mig så jag inte blir sen, det vore verkligen sjukt pinsamt! Fan, jag har glömt vad hon jag ska till heter, måste leta papper!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0