22 oktober 2010

Äntligen fredag! Den här helgen har jag verkligen längtat efter! Ikväll är det dags för kräftskiva med släkten, det ska bli så himla roligt för jag saknar alla sjukt mycket, känns som att jag inte träffat dom på så länge..

Började iaf dagen med färska frallor från Bvur som Johan cyklade och köpte och nu ska jag sätta mig och måla naglarna, sen måste vi iväg och handla lite till kvällen och ja sen vet jag inte vad jag ska göra. Strax efter fyra ska vi iaf äntligen åka hem mot Arboga. Haha jag har typ fått för mig att det är julafton idag så jag har precis samma känsla nu som jag brukar ha då när alla ska ses. Jag älskar min familj och släkt och min Jompa såklart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0