23 oktober 2010

Heeej där!!
Idag är också en sån där dag som jag har längtat efter, för idag blir en av mina födelsedags presenter av. Jag, Johan, Mamma, Elisabeth och Sandra ska åka upp till sthlm och gå ut och äta och sen gå på musikalen Mamma Mia, den ska tydligen vara sjukt bra så jag är galet taggad! Har nyss duschat och ätit så ska börja fixa mig nu för vid ett ska vi börja åka mot Arboga och möta upp dom andra, wiihuu!!

Ett stort minus dock på den cp grannen som kl tre började spela "AIK AIK AIK AIK" musik högt som fan inatt och sen stod och skrek/pratade med sina kompisar, det slutade med att Johan och jag fick sova med öronproppar, sådär kul.. Men men skit samma, inte ens en sån sak ska få förstöra min bästiga dag! Fy fan vad roligt jag ska haa!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0