25 oktober 2010

God morgon!
Vaknade vid nio idag och nu har jag precis fixat mig, så nu ska Jompa och jag iväg och veckohandla och efter det får vi se om vi hinner städa lite också. Runt tolv ett taget ska jag iaf träffa Louise och sen spendera dagen med henne, ruuligt!

Förresten, hatar fondation just nu! Min vanliga håller på att ta slut och är liite för brun och den dom valde ut åt mig förut är så sjukt blek att jag blir helt vit i ansiktet, den passar lixom inte ens mitt i vintern om jag inte solar alls.. Fattar inte hur dom tänkte när dom sa att jag skulle ha den, ska iaf dra dit idag och ta med mig båda mina och själv välja en bra färg som kommer passa hela tiden! Kicksbruttan in my as!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0