28 oktober 2010

Hej där, det är Sara the ninja som skriver... Haha nej men skämt och sido, jag sitter här i mitt svarta underställ och ser ut som en ninja eller en gigantisk bajskorv, vet inte vilket faktiskt..
     Jag ska slänga på mig lite mer kläder och sen åka hem till sväronen och hjälpa till lite där, Johan och hans pappa ska jobba lite på bilarna och jag ska kratta löv. Tror dock jag kommer bli sjukt uttråkad när jag är färdig så ska ta med min bok så jag kan gå in och lägga mig och läsa om jag inte hittar på något mer att göra, haha! Nej nu måste jag göra mig klar så vi kommer iväg!

Förresten, jag är sjuukt taggad till tjejkvällen i helgen!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0