31 oktober 2010

Vilken kväll vi hade alltså!

Här hemma var det ju folk hela dagen, men vid sex åkte jag och Jossan hem till Linda och började dricka lite, vid halv åtta kom Madde och Johanna och hämtade oss och så åkte alla hem till Anna för att påbörja tjejkvällen med ost, kex, vindruvor, chips och vin. Dock hade inte Anna någon vinöppnare så vi fick kila ut i trapphuset och fråga grannarna, men tillslut löste vi det. Sen blev det drag med massa spel och egengjorda danser, haha! Vid tolvtaget blev det krogen där vi även mötte upp grabbarna och sen efter krogen gick Johan, jag, Anna och Peter hem till Anna så dom kunde få äta lite, sen gick Johan, Peter och jag hem hit och satt och snackade och tittade på tv ett tag innan vi alla gick och sov.

Vaknade vid typ halv tolv idag och mår riktigt bra faktiskt, har precis ätit nu och ska väl bara fortsätta att slappa ett tag för sen lite senare ska Anna och jag ut och gå. Sen ska jag sätta mig och planera veckan lite, nu när det äntligen är november så skulle jag vilja åka iväg och köpa lite julprylar får se om jag kan övertala Johan bara :)

Men ja, gud vilken rolig kväll med massa prat, dans och skratt vi hade! Tack alla sköningar för det! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0