4 oktober 2010 också kallat Saras 20års daaaaag :D

Äntligen är den här dagen hääär! Min 20års dag :D
Började dagen med en efterlängtad sovmorgon och vaknade runt tio av att dom ringde från Transcom och undrade om jag ville komma på möte i morgon om att jobba där, självklart svarade jag Ja! Sen låg jag och slöade i sängen och svarade på lite grattis sms innan jag gick upp och åt frukost. Nu har jag pratat lite i telefon och fixat mig och ska om några minuter kila över till Anna och sen ska vi till systemet, som jag har längtat, Haha!

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad som händer men sen ikväll ska Johan bjuda mig på middag, tror vi ska gå till Greken och äta, lovely!

Herre gud vad jag älskar mitt liv! Det rullar på så himla bra nu och jag har världens bästa människor runt mig, man kan inte annat än älska det!

Puss och kram från en lycklig 20åring sen några timmar, wihuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0