5 oktober 2010

God morgon!
Vaknade vid nio idag och nu har jag målat naglarna igen och typ slappat framför datorn, ska snart börja göra mig i ordning för strax efter elva åker Anna och jag till e-tuna. Först ska jag titta efter något att ha på mig på min fest och sen kl tre ska jag på mötet om att jobba på Transcom, dom skulle berätta lite vad dom gör osv.

Sen ikväll när jag är hemma igen ska Johans föräldrar och hans mormor komma över och äta tårta och fika eftersom dom inte kunde komma i söndags, så vi tar lite födelsedags fika idag, trevlans!


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Allt bra med dig? :)

2010-10-05 @ 10:12:33
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0