BILJÄVEL!!!!

Jag HATAR min bil!!
Undrar hur många gånger jag skrivit det? Aja iaf så hatar jag den enormt mycket nu med! Måste fixa en ny generator till den vilket är sjukt dyrt det är bara tur att pappa och svärfar kunde prata ihop sig så pappa kunde beställa en och jag har redan fått byta batteri (vilket tydligen aldrig var felet) och sen fått betala över 300 på en elmanual till den. Det är ju tur att jag köpte den billigt och får i princip allt jobb gratis, men idag var det inte långt ifrån att den hade fått åka till skroten, dock gjorde dom redan betalda besiktingspengarna så att jag tänkte lite extra... Men ja, det är surt som fan att lägga mer pengar på att köpa delar till bilen än vad man ens betalade för den.

Tur att pappa och Johans pappa är så duktiga på det där båda två så dom har kunnat hjälpa mig med allt hela tiden. Nu när jag får tillbaka den så tror jag dock den kommer vara bättre än aldrig förr, för nu är alla småsaker som jag struntat i hela tiden också fixade och sen har jag äntligen fått cd spelaren installerad, inte helt fel!



*Inlägget kom visst inte upp förut så slänger upp det nu..


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, fan vad jag garvade när du skrev det där med skroten :) men hoppas allt ordnar sig på lilla pärlan nu iaf :)

2010-10-29 @ 18:09:06
URL: http://yienie.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha det är sååå tragiskt!! Men ja nu hoppas jag att den snart blir bra :P

2010-10-30 @ 12:48:22
URL: http://aspsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0