Full fart hela dagen

Efter tusen ärenden vi hade att göra på stan så kilade vi hem till Anna och lämnade lite saker och sen vidare hem och ringde Johans pappa, vi bestämde att vi skulle bogsera ut min bil dit så skulle han kolla om han kan fixa den. Att bogsera ut den var inte så svårt, dock asgarvade jag ensam i bilen typ hela vägen, det var som att åka karusell! Men sen när vi skulle ha in den i garaget blev det problem, tror vi höll på i nästan en timme innan den rullade in, haha! 
      När vi kom hem igen så började jag fixa allt jag hade här hemma och göra, möblera tillbaka sovrummet, testa kläderna till helgen, skriva recept, maila media markt osv. Har lite kvar att göra men tror det får vänta till i morgon, om jag inte hittar på något roligare då såklart..

Nej nu ska jag titta på det senaste oth avsnittet eftersom Anna inte hade inställningarna när jag skulle titta där och sen får jag se vad det blir, massa mys med Jompa antagligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0