Hemma igen

Nu är vi hemma igen, eller okej vi kom för kanske 30minuter sen, jag fick låna Stinas locktång så jag har testat att locka mitt hår lite.. Det har varit riktigt roligt och gott ikväll och massa snack. Mest roligt var det nog att träffa Sandra som kommit hem från Abisko över helgen, har inte träffat henne sen jag vet inte när, kanske i våras? Det känns så knasigt att hon bor så himla långt bort, vi har varit bästa vänner sedan jag föddes och umgåtts mycket men nu ses vi bara några gånger per år, dock känns det aldrig som att det gått en så lång tid när vi väl ses, och i morgon kommer vi ses hela dagen innan hon åker hem igen på måndag. Men ja, mycket roligt har det varit, dock fick jag som vanligt sjukt ont i magen så till slut ville jag bara åka hem och lägga mig, så nu ska jag tvätta av sminket och sen kanske slå på en film och vila min stackars mage.. Och så ska jag ladda inför i morgon, det kommer bli sååå kul!! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0