Hungrig som en varg? Nej hungrig som en Sara

Jag har hängt med Anna hela dagen, har ingen aning om vad vi har gjort men ja tiden har ju bara runnit iväg ser jag. Nu är jag bara hungrig och sur, av någon anledning blev det så sent när vi skulle göra mat och nu när vi skulle börja var Johan tvungen att åka iväg en sväng så ja maten blir ännu senare än vi hade tänkt. Och utan mat i magen går mitt humör sjukt fort neråt.. Och så håller jag på att tvättar, glömmer det hela tiden, haha!

Jag tänkte ha en spakväll ikväll men insåg precis att jag verkligen inte orkar, tänker tvätta, laga mat och sen bara läsa mina nya tidningar (Cosmopolitan och solo). Det får bli en ordentlig spakväll i morgon kväll ist och unna mig lite efter alla möten och allt jag måste göra i morgon och sen för att känna mig fräsh inför alla roligheter i helgen, loovely!

Nej nu ska min mage och jag kurra vidare och hoppas på att Johan är på g hem snart så vi kan börja med maten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0