Mina presenter

Jag tänkte berätta lite vad jag har fått so far för er.
Johan gav mig en utlandsresa, dock vart vi ska åka och när har vi inte bestämt, sen fick jag en mjukisdress från Puma av Johan, Anna, Philip och deras föräldrar. Victor och Maria gav mig blommor och en fin ljusgrej att ha på väggen, Pappa, Isak och Sandra gav mig 1500 till ett par inlines jag har önskat mig, Oscar gav mig 200kr på intersport, Lena och Jonas gav mig en jätte söt kakburk och söta muffinsformar, Mina systrar med familjer gav mig spelet med Andra ord som jag tycker är så sjukt roligt! Anna köpte även en bra tidning till mig när hon skulle hit och fika. Sen av mamma och Elisabeth får jag att åka till sthlm en dag och gå på Mamma Mia musikalen och sen gå ut och äta på kvällen efter det. Dock har dom sett musikalen så Sandra, Johan och jag ska titta på den och sen möta upp dom, tror det kommer bli sjukt mysigt!

Ja det tror jag var ungefär det jag har fått hittills, är sjukt nöjd och glad över allt jag fått, hade i princip önskat mig det mesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0