Powernap för en trött Johan och en adhd'ig Sara

När jag kom hem från Anna var det bara att sätta igång att damsuga innan Johan kom och vi kunde möblera tillbaka allt, Johan lyckades även få igång våran skrivare, mycket bra! Sen bestämde Johan att vi skulle ta en powernap, måste säga att det är något jag är sjukt dålig på, kan inte bara somna på beställning mitt på eftermiddagen! Så det slutade med massa brottning (för min del) och Johan låg och frågade om jag hade ADHD eftersom jag aldrig kan vara still. Men efter många om och men råkade jag somna och blev nyss väckt av att Johans pappa ringde. Nu har jag nyss slängt in lite kyckling i ugnen och ska snart fixa resten av maten sen ska jag bada, ha ansiktsmask och lite sånt där onsdagsmysigt. Skulle tro att det blir en kväll i soffan framför någon film efter det, Johan jobbade ju sin sista dag idag så det blir nog en lång och mysig kväll. Dock kommer jag bli galen på att ha johan hemma, han blir galet rastlös så fort han är ensam i mer än 2 timmar så jag hoppas han hittar ett nytt jobb snart, haha ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0