Shopping och möte

Sådär, kom hem från E-tuna för ca en timme sen och nu har jag hunnit laga mat med Johan och ätit. Mötet var helt okej och sen fick man göra ett prov, dock fick jag 1.5poäng ifrån godkänt, men det kändes bra ändå. Var sjukt svårt och eftersom jag absolut inte är en data kunnig person hade det aldrig fungerat iaf. Men när jag skulle gå frågade hon på proffice om jag var intresserad av ett annat jobb och det är jag ju så klart så hon skulle kalla mig till en intervju om ett tag.

Innan mötet gick ju Anna och jag runt i lite butiker och jag hittade ett par jeans, en t-shirt/topp, en tunika till på lördag och några örhängen, mycket bra!

Nu ska jag kolla om allt fikabröd är framtaget för om en stund kommer fikafolket :)

Förresten, i morgon kommer det hantverkare hit (igen) och nu ska dom antingen byta eller bara slipa vårat vardagsrumsgolv, så alla möbler måste vi plocka ut ikväll. Om dom byter golv skulle det ta ca en dag men slipar dom det tar det tydligen tre dagar. Jag hoppas verkligen dom kan byta det så att det går att bo här hemma utan problem, annars blir jag galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0