11 september 2010

Gick upp strax efter tio idag och när jag och Johan hade ätit och fixat oss lite så cyklade vi till systemet, Johan var som ett barn på julafton när han skulle få testa sin cykel, halvvägs märkte han dock att han knapt hade någon luft i däcken så han var ju sådär lagom glad tillslut, haha! Efter systemet kikade vi lite snabbt på marknaden kokosbollarna. Nu har jag nyss ätit en sallad till lunch och snart kommer Jossan hit, vi ska åka ut till sväronen och sen vidare med dom på Johans match, det är en ganska viktig match idag så halva hans släkt kommer typ till matchen, mycket roligt!

Efter matchen blir det hem och laga mat och sen ska Johan iväg på lagfest och jag får se om jag ska ut ikväll som jag vill eller om det blir en lugn kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0