12 september 2010

Måste börja med att säga, Herre gud vilken kväll!! Så jävla spårat och roligt! Tack folket för det!
Det var jag, Jossan, Linda, Sandra, Jenny och Isak som förfestade fast Isak och Jossan drack inte, men ja vi lekte lekar och något med massa stötar som jag fortfarande har ont efter, sen gick allt bara utför. Orkar inte skriva så mycket men kvällen innehöll att jag klättrade över staketet och fick gå före hela kön in ( Vad då VIP ;) ), brandalarm på krogen, träffa massa gamla barndommsfolk, en viss person (inte jag) sov i en buske en stund, Linda blev lite klåfingrig, nakendans hos Jenny och så sjukt mycket mer! Vaknade iaf med skrapsår på ett knä och helt svarta fötter.

Johan och jag var så äckelbakis hungriga när vi vaknade så vi rev fram typ allt vi har i skåpen och jag stressmoffade av allt, otroligt gott!

Nu ska jag lägga mig på soffan och se om jag orkar gå och handla senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0