19 september 2010

Igår blev det ju som sagt tp med tjejerna och vem var den solklara ettan då? Jo JAG så klart!! In your faces bruttor!!!
Aja och sen runt halv ett åkte jag och Johan till e-tuna och hämtade mamma, Bettan, Jonas och Lena och jag fick såklart ligga som en potatissäck i baksätet, haha!

Idag vaknade jag vid tio kanske och låg och gosade ner mig i sängen till elva, har slöat vid datorn tills nu och ska snart äta frukost, två ägg... Och idag då? Har ingen aning om vad som händer och jag vet inte riktigt om jag orkar göra något heller, kanske blir en oth dag om inte annat.. Men men man ser väl vad som händer.. Nu ska jag kolla till mina ägg, tjaoo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0