2 september 2010

Råkade försova mig i morse eftersom jag hade glömt att ställa klockan, lyckat! Vaknade även med en ond hals och bara hostade, lyckat nr två......

Aja släpade mig upp och ja nu är kl elva och jag har precis varit ute och gått några km för mig själv för att rensa tankarna, fungerade dugligt bra faktiskt. Nu ska jag bara komma på vad jag vill göra med mitt liv..
     Idag vet jag inte riktigt vad som händer, tror jag ska kolla på Johans match ikväll iaf och ja det är nog allt jag har planerat.

Usch det här inlägget känns ganska rörigt, men det är ungefär som i mitt huvud.. Vad ska jag göra med mitt liv? När ska jag göra det? Bla bla bla.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0