20 september 2010

Hej måndag!
Jaha och idag då? Håller på och tvättar, hade så mycket tvätt att stora högar inte ens fick plats i tvätt korgen så ja det är det som ska fixas klart först och efter det ska jag iväg och handla lite, typ ägg och jouice. Och sen har jag i princip inget mera planerat, ska slänga iväg ett mail om ett jobb som jag kanske har på g men inte riktigt har fattat allt om och sen ska jag skriva lite recept och planera vad jag ska bjuda på när jag fyller, ideér någon?

Förresten, nu har jag tagit det lugnt massor och haft mig för att bli frisk men nej nu har jag ont i halsen igen, vad är det här!? typ vecka 6 (?) nu, kan inte ens hålla räkningen längre för hur länge jag har varit sjuk...


Kommentarer
Postat av: jossan

*Juice ;D

2010-09-20 @ 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0