21 september 2010

Johan är hemma idag med och det rubbar på något vis hela min vecka. Inte på något negativt sätt men lixom då tvingar jag inte mig själv att göra saker utan jag sitter mest och tittar på när han spelar tvspel, sjukt tragiskt jag vet.. haha! Men idag då, ska typ vika all tvätt från igår och sen ska Johan och jag spela poker, den som förlorar måste diska, hahaha! Det är så man löser alla problem, mer poker åt krigländerna!
       Nej jag vet faktiskt inte alls vad som händer mer idag, det är ju världens tråkigaste väder så jag vet inte om jag vill gå ut ens, hade tänkt ta en promenad men nu är det tveksamt..

Förresten, insåg precis att det verkligen inte är långt kvar tills jag fyller, wiihuuu!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0