7 september 2010

Vaknade vid åtta idag och åt en apelsin sen mötte jag upp Anna och så gick vi en promenad, nu har jag hunnit hem och gjort lite övningar och just nu äter jag frukost. Har inte mycket planerat idag alls så ska väl bara greja här hemma tror jag, om inte något annat dyker upp.. Skulle vilja umgås med Johan massor men han blir borta typ hela kvällen med träningar och grejer så jag får väl roa mig själv, heh.. 
    Nej nu ska jag äta mitt ägg, se ya



Förresten, igår bestämde Johan och jag att vi ska göra sittupps och sånna övningar hemma varannan kväll och utöver det ska jag försök power walka varannan/varje dag och när jag gör sånt så gör jag lite mer övningar när jag kommer hem. Känns riktigt bra att ha något att gå efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0