8 september 2010

Hej där!
Hoppas ni har sovit gott, det har verkligen jag gjort, om man bortser ifrån att Johan har armbågat mig i ansiktet och pratat i sömnen.. Idag hade jag tänkt gå upp vid åtta och ut och gå lite men hade så ont i halsen igen så jag sov till nio ist. Nu ska jag börja göra mig i ordning för vid halv tolv ska jag möta en barndomskompis på stan som jag inte har träffat på länge och så ska vi äta lunch. Det känns så kul att ses igen, vi har alltid umgåtts sen vi var små eftersom våra föräldrar är nära men nu har vi inte haft speciellt mycket kontakt på ca 4år och det har verkligen hunnit hända mycket under den tiden! Oj nej nu såg jag att klockan är mycket och här sitter jag i sov kläder, måste skynda mig, hörs senare 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0