Bakardag och tjejkväll

Sådär, nu har det bakats havreflarn, choklade chip cookies och mockarutor. Sen cyklade Anna och jag iväg och tänkte gå på loppis, dock hade den flyttat så vi cyklade hem igen och körde på lite soffhäng. ÄlsklingsJohan kom hem med en chokladkaka åt mig, gullesnutten! Jag hade pratat om att jag ville testa den bara för att det var mina favoritkakor i och så hade han varit snäll och köpt den. Dock får jag ju inte äta godis i veckorna men smaka kan man ju göra och sen försöka spara resten, försöka ja...

Nu cyklade Anna och Johan nyss ner på stan och jag fick inte följa med och fick inte veta vad dom skulle göra, haha.. Ska strax börja med maten och sen ikväll vid åtta taget ska Anna och jag ner på stan igen och gå på tjejkvällen som är ikväll, jag ska titta på en söt mössa jag såg förut och lite sånt, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0