En dag med mamma

Nu har jag precis kommit hem från mamma. När jag kom dit gick vi över till mormor och morfar och fikade och sen gick vi ut i skogen och plockade svamp, vi hittade faktiskt en hel del på den lilla stunden. Sen grejade vi mest där hemma innan jag åkte hem igen, dock med mycket mer saker än vad jag kom dit med, som vanligt, haha!

Nu funderar jag på att sortera lite i frysen så man vet vad man har och så jag får plats med allt jag planerar att fylla den med. Sen ska jag försöka hinna göra pizzasallad med idag till helgen (den ska tydligen helst stå några dagar), om jag nu får tag i receptet av min käre bror.. Är lite sugen på att åkla inlines också, hmm får se om jag hinner göra det frammåt kvällen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0