En förkärlek till vintern, en stor kärlek till Johan

Just nu känner jag att jag har en liten "förkärek" till vintern och snön, det var kallt och snö när jag och Johan träffades för första gången, det var kallt och snö när vi kysstes för första gången och det var ut det där kalla i snön våran kärlek växte fram. Det var även fortfarande snö när vi åkte till Turkiet och när vi åker på nästa resa kanske det också är snö. Dom mest mysiga saker vi har gjort har faktiskt varit när det varit vinter. Jag har så galet många snöiga minnen med Johan och det gör att jag längtar lite extra till i vinter. Den här vintern kommer sjukt nog vara den tredje vintern vi har tillsammans sedan vi träffades och jag hoppas vi kommer få lika många nya minnen i år. Johan Claesson, jag älskar dig och jag älskar alla minnen vi har och alla minnen vi kommer få ♥





Kommentarer
Postat av: J

ja det har du faktiskt rätt i gumman, det mesta bra/kul som hänt oss har juh faktiskt varit när det varit kallt ute, många fina minnen som finns, och fler kommer va så säker=)<3

2010-09-22 @ 17:49:29
Postat av: Arnragne

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-02-15 @ 10:15:52
URL: http://arnragne.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0