Fikasällskap och Idol

Jag trillade inte idag heller när jag åkte inlines, men nära vad det! Johan säger att det bara är en tidsfråga innan jag ligger på backen, haha! Efter att vi hade åkt ett tag så drog vi hem och Johan åkte och tränade och jag lagade mat tills han kom hem igen, stekt potatis och fiskpinnar, fast båda var nog mest sugna på salladen. Vid åtta taget kom Victor och Maria hit och fikade och så tittade vi på Idol och början på någon film, nu har dom cyklat hem och jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till innan jag dejtar kudden. Vill vara pigg i morgon för då har jag tänkt att det ska bli en braaa dag :)



Victor och jag i abisko 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0