Träning

Usch jag sitter och har dåligt samvete för att jag inte har tränat något alls på hela helgen och så har jag ätit max i fredags och drack ju igår, dock är det minst kallorier i vin så det är ju bättre om man nu ska dricka..
Nej jag skulle behöva röra lite på mig idag känner jag men vet inte om kroppen pallar, men i morgon är det en ny vecka och då ska jag antingen simma eller gå ut och power walka, sen är det ju helst träning varje dag i veckan som gäller.

Insåg precis vad jag sitter och skriver och kom på att man måste ju unna sig saker när man har varit duktig hela veckan, det är ju bara sjukt att jag har dåligt samvete, nej nu ska jag sluta tänka så! Jag tränade varje dag förra veckan så en helg kan jag gott slappa och unna mig lite mer onyttigheter som det annars är stopp på i veckan.. För att klara att träna och hålla sig hälsosam måste man nog få vara lite onyttig och slö ibland, eller är det inte så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0