10 april 2011

Hej söndag!
Jag har nyss ätit frukost och läst massa bloggar så nu kan jag starta dagen. Idag ska dom typiska söndagssakerna fixas, det ska städas, akvariet ska göras rent, vi måste handla och sen ska Jompa och jag nog ut och åka lite inlines. Jag måste ju testa om jag kan ha dom där som jag kanske ska köpa. Sen ville Louise ut på en pw ikväll och jag måste skriva lite papper och sånt, men det skulle vara kul att hinna med så ska sätta igång nu och hoppas att jag hinner!

Förresten vaknade jag med lite ont i halsen idag och har ont i ena örat, lixom inte i örat så att det värker men runt på utsidan och lite i gången. Som om jag fått en smäll eller något, men det är väl någon dum bacill tror jag. Funderar på att köpa vitaminer så att jag inte blir sjukt, men vad för vitaminer ska man då ha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0