11 april 2011

Hej måndag!
Idag var det en seeeg Sara som skulle upp, mådde illa och hade ont i magen. Har haft svårt att sova så det är säkert därför, hade svårt att äta men mår bättre nu iaf och när jag kommer till jobbet får jag ju annat att tänka på så då släpper det nog! Ska iaf in och jobba 8-13 nu sen ner till försäkringskassan och lämna papper och efter det ska Anna och jag till komvux på öppet hus om op och jag ska anmäla mig till engelska b kursen. Så det är mycket som ska fixas idag men det är bra, då hinner jag inte känna att jag är trött fören jag ska sova..

Nej nu ska jag fixa det sista innan jag kilar iväg, måste väcka Johan och berätta en dröm också, sjuka saker måste man dela på, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0