14 april 2011

God morgon! Allt bra?
Jag är så trött idag, trodde aldrig jag skulle komma upp, men med tanken på att det snart är fredag så gick det! Ska kila över till jobbet om en kvart ungefär och jobba 8-13.30 tror jag, ser ut att bli riktigt fint väder och jag tror vi har lite utetid planerad på eftermiddagen idag, skönt!
    Efter jobbet så ska jag hem lite fort och sen åka hem till pappa för att byta till sommardäck, får se om Elin och tjejerna också kanske skulle komma förbi pappa..

Haha förresten, inatt vaknade jag till och började småprata för mig själv, eller prata och prata jag mumlade väl mest. Sen hör jag att Johan skrattar till och börjar mumla tillbaka och sådär håller vi på en stund. Jag tror nog han pratade i sömnen och han tror antagligen att jag gjorde det, så frågan är ju. Var vi båda igentligen vakna? Isf är det ju lite stört, men jag orkade inte prata ordentligt för att fråga om han var vaken just då, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0