19 april 2011

God morgon!
Molly har sovit hela natten, inte varit gnällig eller något alls, Johan och jag har dock sovit som krattor, haha! Jag vaknade hela tiden och kikade på Molly eftersom jag inte trodde hon skulle kunna sova och Johan fick lite feber och blev jätte förkyld. Hoppas natten som kommer blir lika lätt för henne eftersom jag ska upp och jobba i morgon..

Nu har vi nyss varit ute med henne i 40 minuter, igår var hon jätte rädd och vägrade gå alls men idag fick vi henne att gå en hel del, nästan springa, haha!

Ska fixa lite frukost om ett tag sen ska jag ta tag i första engelskauppgiften och vid två är det tvättstuga. Tror det är allt som är planerat för idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0