23 april 2011

Glad påsk på er!
Min morgon har startat riktigt bra, jag och mina hjärtan har varit ute och gått och det var riktigt skönt ute, verkar bli en varm dag! Ska snart äta frukost och fördriva tiden lite här hemma, jag går bara och längtar tills vi ska åka ut till sväronen och få påsklunch och sen har jag bestämt att vi ska stanna hela dagen där. Tänkte passa på att ha Molly lös, sola och bara få vara ute på landet.

Har ni fått något påskägg än då förresten? Inte jag! Johan och jag sa att vi skulle köpa ett tillsammans och ha godis i men när jag skulle handla igår var alla påskägg slut, så i år blir det påskpåse, haha! Men äsch, det är inte så viktigt, så länge jag får god mat och fint väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0