Fira pappas 55års dag

Åh vilken bra dag jag har haft!
Vi träffade upp dom andra i Arboga och sen åkte vi till Grythyttans Whiskeybruk där vi fick gå en rundtur och dom som ville fick köra lite provsmakning, efter det ville några till Biltema så vi stannade till där en sväng. Sen åkte vi in till stan och åt på en thairestaurang, trerätters blev det. Först fick man välja mellan kycklingsoppa eller vårrullar och sen hade dom en stor buffe där man fick ta massa olika skaldjur eller köttsorter och marinera som dom sedan wookade ihop med dom grönsakerna man hade valt. Efter det väntade det ett stooort efterrättsbord med godis, kokostoppar, paj, kladdkaka och allt möjligt! ca 200kr bara, helt sjukt! Kan säga att alla rullade därifrån!

Så ja, det var riktigt lyckat och pappa blev riktigt glad! Sen fick han en pinn och en whiskeytvål från bruket också.

Nu ska jag vila i soffan en stund och sen får jag se vad kvällen har att erbjuda, kan bli fest men jag är nog mest sugen på att vara hemma med mitt hjärta och mysa. Har ju inte tid att vara bakis och massa sånt i morgon för då har jag annat jag vill göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0