Full fart vovven!

Nuu är jag hemma igen och har tagit helg! Eller okej jag var hemma för en timme sen men var tvungen att ta itur med bajsplikten, haha! Johan hade busat upp Molly så när jag kom hem var hon så till sig att hon först kissade på sin filt och sen bajsade i köket. Men idag är hon Johans hund så det var bara för honom att torka, min hund kissade i inne i tisdags haha!

Jag tog iaf Molly och gick ut en sväng medans Jompa fixade och sen hann vi lagom in igen så bajsade hon igen, helt sjukt haha!

Nu ska vi göra oss iordning och kila bort till Anna och sen ska vi köpa glass och sätta oss ute och mysa lite. Sen ska nog Mollsan få kolla in Annas lägenhet också så hon förstår att man kan vara hos andra ibland med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0