Min dag

Hej där!
Nu har jag landat hemma i soffan igen. Jobbade ju till halv två idag, det har gått bra även om barnen är helt tokiga över att det är lov snart, sen fick vi påskmat till lunch vilket var sjukt gott! Efter jobbet gick jag hem och hjälpte Johan med lite tvätt och sen åkte jag direkt vidare till Arboga där Isak bytte till sommardäck på bilen och så. Efter att ha pratat lite med Isak och pappa åkte jag hem igen och här är jag nu. Ska ställa mig och laga mat om några minuter så det är klart när Johan kommer hem och sen får jag se vad jag ska hitta på..





Jag hatar att inte få det stödet jag vill, att folk inte verkar tro att jag är kapabel till något alls. Jag har vett i skallen och jag kan tänka själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0