Rolig dag

Jag fick jobba med helt nya elever på grundsär idag, helt okej faktiskt! Sen fritte med en energisk kille, haha! Slutade vid fyra och direkt efter det så drog jag hem, bytte om och så gick Anna och jag ut och pw'ade. När vi kom hem Lagade hjärtat mat direkt så nu har jag nyss ätit och pratat lite med Jompa och Anna. Ska ta en dusch nu och sen tror jag att jag lägger mig i soffan resten av kvällen!

Pojke "Saraaa, på onsdagen kommer duu!!!"
Jag "Ja, i morgon kommer jag och jobbar hos er"
Pojke "Jaaa på onsdaaag ska du vara hos mig"
Jag "Ja i morgon"
Pojke "Jaaaaa"

Hahah älskar mina elever! Sen hörde jag också att dom pratade om mig och frågade när jag skulle komma i klassrummet idag och jag satt i ett rum bredvid, känns bra att dom gillar mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0