Shopping

Hej på er, blåser ni bort i stormen? Haha, nej men det är härligt varmt ute fast lite jobbigt med blåsten..

Idag slutade jag ju vid tre, drog hem och så kom Victor över med ett par inlines som jag ska testa åka lite med och kanske köpa av hans kollega. Sen drog Jompa och jag till h&m där han handlade massa kläder och jag köpte en vårjacka. Kom nästan nyss hem och nu ska vi snart äta, sen måste jag försöka slappna av lite! Är stressad och håller på bara för att det är så mycket saker planerat varje dag nu och fast det är roligheter blir jag stressad. Dumt!

Något riktigt bra är iaf att jag ska på möte om att läsa engelska b nästa vecka, och verkar det passa mig så börjar jag ju då direkt, dock måste jag ju såklart fixa böcker. Men vill inte beställa dom fören jag har varit på mötet, hehe..


Nya jackan!
Dock ser färgen inte riktigt ut sådär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0